Destinasjon Røros: Jeg reiser i Norge. Foto: Ren Røros Frontal Why?
Hei, ny dag!» ble utviklet av Ren Røros Frontal for Destinasjon Røros, som en hyllest til det beste Rørosregionen har å by på. Klikk på bildet over for å starte filmen.

Film for Destinasjon Røros

Våren 2020 ble ikke slik som vi hadde sett for oss. Vi har vært gjennom isolasjon, karantene og stengte skoler. Mange ble i løpet av kort tid permittert og hele landet stengt ned. Ferieplanene vi hadde lagt for denne sommeren måtte for mange legges på is.

«Hei, ny dag!» ble utviklet av Ren Røros Frontal for Destinasjon Røros, som en hyllest til det beste Rørosregionen har å by på. Med de mange nasjonale restriksjonene løsnet opp, er filmen en oppfordring til å gjøre det beste ut av en vanskelig situasjon og bruke denne sommeren til å utforske landet vårt.

Kampanjefilmen oppnådde over 41.000 visninger, og nådde over 85.000 mennesker over hele landet. Med et stort antall delinger er det tydelig at filmen vekket et stort engasjement hos folk. Pandemien til tross, har Røros hatt en av de beste turistsesongene noensinne.