Det er ikke til å fornekte at det trykte formatets storhetstid er over. Mange bedrifter har måttet finne nye måter å nå ut til en generasjon som konsumerer stadig mindre av de lineære og tradisjonelle medieformene vi lenge har vært vant til.

Selv om vi i dag lever i en digital verden omringet av skjermer, internett og apper skal vi være forsiktig med å avskrive trykt markedsmateriell som brosjyrer, plakater, magasiner og foldere som forhistoriske.

Gode trykksaker blir forfriskende og et eksklusivt tillegg til den digitale kommunikasjonen din.

Nå kundene dine uansett hvor de befinner seg

Det er mange måter å markedsføre sitt produkt på, og egen nettside, nyhetsbrev og god synlighet på sosiale medier blir stadig viktigere for bedrifter som ønsker å lykkes. Felles for alle disse digitale formene for markedsføring er at de er begrenset til skjermene våre, og blir dermed ikke med oss når vi navigerer den virkelige verden.

Derfor er det viktig å spørre seg selv hva målet med kommunikasjonen din er, og hvem du ønsker å nå. I mange tilfeller, for flere bransjer, kan markedsføring gjennom trykte produksjoner være et fantastisk supplement til den digitale tilstedeværelsen.

Trykk vekker gode følelser og eksklusivitet

Vårt forhold til trykksaker er i ferd med å endres, fra vår primære kilde for informasjon til noe mer eksklusivt, følelsesvekkende og forfriskende. Mye er blitt sagt om de trykte medienes påståtte død – vi mener den er overdrevet.

Det er verdt å merke seg hvordan trykk og digitale medier i større og større grad har byttet roller de siste årene. Når vi blir bombardert med informasjon via sosiale medier, nettsider, apper og e-post er det nesten blitt forfriskende å kunne ta et avbrekk fra alt bråket i det trykte formatet. Trykket markedsføring, som brosjyrer, krever investering i tid, trykk og papir, og det gjenspeiles også i resultatet. Kunden får noe fysisk de kan holde i hendene, og blir oppfordret til å roe ned, engasjere seg og absorbere budskapet skikkelig.

Design, budskap, valg av papir og format er alle ting som spiller en viktig rolle når du vil gi kunden din det lille ekstra.

Trenger du noen å spille på lag med?

Ren Røros Frontal brenner for design og kommunikasjon som skaper engasjement og vekker interesse og inspirasjon. Har du lyst til å diskutere en mulig trykksak med noen? Kontakt oss gjerne for en uformell prat om hva du vil kommunisere og hva vi kan hjelpe deg med.

Hos Ren Røros Frontal møter du hardt arbeidende, kreative og engasjerte ansatte. Vi elsker å spille på lag – med hverandre og med deg.

Kontaktinformasjon:
Ren Røros Frontal as
Daglig leder Sigrid M. Jansen
Tlf.: 98 60 10 01
E-post: fvtevq.wnafra@eraebebf.ab