Til alle våre kunder: Etter retningslinjene fra regjeringen, grunnet Covid-19, er dørene på kontorene til Ren Røros stengt for besøkende inntil nye retningslinjer kommer. Ved henvendelser, ta kontakt på telefon 72 41 48 00
Det finnes for tiden ikke innhold.
Kunder
Bransjens beste service – med hjelp av robot og kunstig intelligens
Vi bruker robotene for å gi et bedre tilbud til kundene. Vi gjør det ikke for å redusere antall ansatte, vi har fortsatt stor tro på personlig kontakt med kundene. Det er fortsatt noe mennesker er bedre på enn roboter.
På jakt etter flere «roboter»
Ren Røros Intelligent Automation (RRIA) er på jakt etter flere ansatte, ikke minst jaktes det på unge studenter. Etterspørselen etter robotselskapets tjenester øker. Det er ikke rart når de kan vise til store og spennende kunder som Sparebank1 SMN, laksegiganten Salmar, NTNU og nå sist fornybarelskapet Aneo.
En liten robot-avtale kan gi stor gevinst
Fremo Bemanning har spart mye tid på å bruke roboter til samkjøring av lønn og ansatte-registeret. Like viktig er det at roboten ikke gjør feil.
Roboter rydder i data – gir bedre tjenester
Værnesregionen sparer kanskje en halv million kroner på robotisering, men det viktigste er bedre tjenester. Newsec Basale er mest opptatt av at Ren Røros Intelligent Automation leverer løsninger som gir mer fornøyde kunder.
Ren Røros robot rydder opp i data
Newsec Basale forvalter 350 juridiske enheter og er avhengig av at den informasjonen de har om disse alltid er korrekte. I dette arbeidet får de nå god hjelp av Johan Royson i Ren Røros IA med sin robotkompetanse.