Til alle våre kunder: Etter retningslinjene fra regjeringen, grunnet Covid-19, er dørene på kontorene til Ren Røros stengt for besøkende inntil nye retningslinjer kommer. Ved henvendelser, ta kontakt på telefon 72 41 48 00

Det finnes for tiden ikke innhold.

Klageinstanser – hvordan kan jeg klage?

Er det noe du ikke er fornøyd med, vil vi gjerne at du tar kontakt med oss.

Ring oss på telefon 72 41 48 00, eller send en e-post til xhaqrfreivpr@eraebebf.ab, så gjør vi alt vi kan for å løse det sammen med deg.

Har du vært i kontakt med oss uten å få løst saken din, har du mulighet til å klage til elklagenemnda.no.

Om klagemuligheter

I strømmarkedet har du som forbruker flere aktører det kan klages til:

  • Elklagenemnda. Klager som gjelder kontraktsforhold mellom deg som forbruker og oss som strømleverandør.
  • Forbrukerrådet. Her kan du klage på feil eller mangler ved leveranse, produkt eller tjeneste.
  • Forbrukertilsynet. Her kan du klage på villedende markedsføring, uønsket reklame, telefonsalg eller urimelige avtalevilkår.
  • Reguleringsmyndigheten for energi (RME). Her kan du klage om brudd på forskrifter mv.

Ren Røros Strøm er sertifisert i ordningen Trygg Strømhandel. Dersom du mener at vi ikke opptrer i henhold til sertifiseringsordningen, kan du rapportere dette.

Kundeservice

Vi er her for deg alle hverdager fra kl 08:00 – 15:30, og hjelper deg med alle spørsmål du har om strøm. Ring oss på telefon 72 41 48 00, eller send en e-post til xhaqrfreivpr@eraebebf.ab, så gjør vi alt vi kan for å løse det sammen med deg.

Som kunde hos oss i Ren Røros Strøm har du også hele tiden tilgang til våre viktigste kundetjenester ved å logge inn på https://minsidekraft.renroros.no/