I løpet av noen få uker er digitale verktøy tatt i bruk i alt fra undervisningstjenester, hjemmekontor og konsertopplevelser til kommunestyremøter. Foto: Ren Røros Frontal.

Nå digitaliseres Norge i rekordfart. I løpet av noen få uker er digitale verktøy tatt i bruk i alt fra undervisningstjenester, hjemmekontor og konsertopplevelser til kommunestyremøter. Kanskje har bruken av nettet også økt betraktelig hos deg?

Vi får for tiden noen henvendelser fra kunder som opplever utfordringer med hastigheten på nettet. Dersom bruken av nettet hjemme hos deg har endret seg betydelig med for eksempel hjemmekontor, digital undervisning og levering av skoleoppgaver, økt streaming av film og lignende, kan det tenkes at hastigheten på abonnementet ditt er for lav i forhold til den bruken du har nå.

Vi vil gjerne hjelpe deg

Skulle du oppleve utfordringer med nettet, vil vi gjerne hjelpe deg. Enten det skyldes hastigheten på abonnementet eller det er behov for feilsøking.

Av smittevernhensyn er kundemottaket vårt stengt for besøk, men det er veldig mye vi kan ordne uten at vi treffes fysisk. Ta kontakt, så finner vi løsninger!

Vi bistår også med fjernstyring av utstyr dersom du har behov for support.

Våre bredbåndsabonnement

Stabilt og raskt bredbånd er viktig for oss alle. Vi vil gjerne hjelpe deg å velge det abonnementet som passer best for deg og ditt bruk. Hvis du er usikker på hvilket abonnement du har i dag, kan du se på beløpet på fakturaen din eller spørre oss.

Her kan du se oversikten over hvilke bredbåndsabonnement vi tilbyr.

Kontakt oss gjerne

Ring oss på telefon 72 41 48 60 mellom kl. 08.00 – 16.00, eller send oss en e-post på cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab.

Du når oss også via PM / Messenger på Ren Røros Digital sin Facebookside.