Til alle våre kunder: Etter retningslinjene fra regjeringen, grunnet Covid-19, er dørene på kontorene til Ren Røros stengt for besøkende inntil nye retningslinjer kommer. Ved henvendelser, ta kontakt på telefon 72 41 48 00

Det finnes for tiden ikke innhold.

Ofte spurte spørsmål (faktura)

Her finner du svar på ofte spurte spørsmål (Frequently Asked Questions) rundt din faktura.

Ja, vi tilbyr eFaktura! Da sendes din faktura direkte til din nettbank for godkjenning. Oppretter du avtalegirotrekk i tillegg vil din faktura trekkes automatisk om det er dekning på bankkonto.
Din eFaktura-referanse er ditt kundenummer, 7 siffer.
De av våre kunder med 5 siffer i sitt kundenummer legger inn 00 foran.
De av våre kunder med 6 siffer i sitt kundenummer legger inn 0 foran.

Ja. AvtaleGiro oppretter og avslutter du enklest i nettbanken din, eller ved å kontakte din bankforbindelse.
Fakturabeløpet blir sendt direkte til banken for automatisk trekk.

Har du tegnet AGE-avtale får du betalingsvarsel tilsendt på papir som vanlig. I løpet av 2021 tilkommer det fakturagebyr på papirfaktura.
Hvis du ikke ønsker papirkopien tilsendt kan du opprette AGI-avtale. Tegner du AGB-avtale så er det banken som sender deg et varsel om trekkdato.

Mer informasjon om AvtaleGiro: www.avtalegiro.no

Ja, da trenger vi ditt firma sitt organisasjonsnummer.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, så vil vi ordne dette for deg.

Dersom du betaler innen betalingsfristen som står på første siden av fakturaen unngår du senere kostnader og ulemper. Vi sender purring med inkassovarsel om faktura ikke er betalt innen fristen. Det er også et stengevarsel.
Overholdes ikke betalingsfristene kan vi stenge ditt abonnement. Det vil da påløpe et gjenåpningsgebyr for å få tilbake signalet etter at betaling er mottatt.

P.t. koster gjenåpning av bredbånd kr 690,- og TV-signal kr 1290,-

Dersom du ved uforutsette problemer ikke klarer å betale regningen kan vi hjelpe deg. I enkeltsaker kan vi gjøre avtale om betalingsutsettelse, eller nedbetaling i avdrag.
Du kan utsette betaling av fakturaen din i noen få dager dersom du henvender deg før forfallsdato. Dersom du henvender deg etter forfall på purring gir vi normalt ikke utsettelse.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab før forfallsdato, så vil vi kunne hjelpe deg.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, og vi vil sende deg en fakturakopi.

Ja, du kan velge å få faktura for hver måned, annenhver måned, hvert halvår, eller årlig.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, så vil vi ordne dette for deg.

Vi sender ut faktura annenhver måned, for 2 måneders abonnement. Betalingsfrist er 14 dager etter fakturadato. Har du behov for fast forfallsdato kontakt vårt kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, så vil vi ordne det for deg.

Abonnementsavgiften faktureres forskuddsvis, og alle abonnementene fra Ren Røros Digital kommer på en faktura.

Ja, vi tilbyr eFaktura! Da sendes din faktura direkte til din nettbank for godkjenning. Oppretter du avtalegirotrekk i tillegg vil din faktura trekkes automatisk om det er dekning på bankkonto.
Din eFaktura-referanse er ditt kundenummer, 7 siffer.
De av våre kunder med 5 siffer i sitt kundenummer legger inn 00 foran.
De av våre kunder med 6 siffer i sitt kundenummer legger inn 0 foran.

Ja. AvtaleGiro oppretter og avslutter du enklest i nettbanken din, eller ved å kontakte din bankforbindelse.
Fakturabeløpet blir sendt direkte til banken for automatisk trekk.

Har du tegnet AGE-avtale får du betalingsvarsel tilsendt på papir som vanlig. I løpet av 2021 tilkommer det fakturagebyr på papirfaktura.
Hvis du ikke ønsker papirkopien tilsendt kan du opprette AGI-avtale. Tegner du AGB-avtale så er det banken som sender deg et varsel om trekkdato.

Mer informasjon om AvtaleGiro: www.avtalegiro.no

Empty section. Edit page to add content here.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, så vil vi ordne dette for deg.

Dersom du betaler innen betalingsfristen som står på første siden av fakturaen unngår du senere kostnader og ulemper. Vi sender purring med inkassovarsel om faktura ikke er betalt innen fristen. Det er også et stengevarsel.
Overholdes ikke betalingsfristene kan vi stenge ditt abonnement. Det vil da påløpe et gjenåpningsgebyr for å få tilbake signalet etter at betaling er mottatt.

P.t. koster gjenåpning av bredbånd kr 690,- og TV-signal kr 1290,-

Dersom du ved uforutsette problemer ikke klarer å betale regningen kan vi hjelpe deg. I enkeltsaker kan vi gjøre avtale om betalingsutsettelse, eller nedbetaling i avdrag.
Du kan utsette betaling av fakturaen din i noen få dager dersom du henvender deg før forfallsdato. Dersom du henvender deg etter forfall på purring gir vi normalt ikke utsettelse.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab før forfallsdato, så vil vi kunne hjelpe deg.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, og vi vil sende deg en fakturakopi.

Ja, du kan velge å få faktura for hver måned, annenhver måned, hvert halvår, eller årlig.

Kontakt Ren Røros Digital kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, så vil vi ordne dette for deg.

Vi sender ut faktura annenhver måned, for 2 måneders abonnement. Betalingsfrist er 14 dager etter fakturadato. Har du behov for fast forfallsdato kontakt vårt kundesenter på telefon 72 41 48 60 eller e-post cbfg.qvtvgny@eraebebf.ab, så vil vi ordne det for deg.

Abonnementsavgiften faktureres forskuddsvis, og alle abonnementene fra Ren Røros Digital kommer på en faktura.

Les e-post »

Innlogging til din webmail.