Ekstremværet «Amy»: Vi opplever flere strømbrudd i eget område og forsyningslinjer inn til Røros både fra sør og nord. Selv om vi får inn igjen strømmen kan den falle ut igjen. Viermie sender fortløpende ut mannskaper for inspeksjon og feilretting. Uværet fortsetter og vi må regne med flere feil og potensielt lang rettetid mange steder, men Viermie kan per nå ikke anslå tidspunkt for at strømmen er tilbake. Følg status på Viermies nettside.
Viktig info:
- Mobilnett/mobildekning kan etter hvert forsvinne i områder som har vært mange timer uten strøm.
- Hold avstand til strømledninger som henger lavt eller ligger på bakken. Ring driftsvakt Viermie 958 07 950 for å varsle om trefall på strømledninger.
Det finnes for tiden ikke innhold.
Flytte ut - flytteskjema for utflytting / oppsigelse av nåværende strømavtale
Flytteskjema for deg som skal flytte ut og ønsker å si opp din nåværende strømavtale. Fyll ut skjemaet nedenfor. Alle felter merket med * må fylles ut for å kunne sende inn skjema.
Er det noe du ikke er fornøyd med?
Se listen over klageinstanser på denne siden.
Har du noen spørsmål? Da kan disse rettes til xhaqrfreivpr@eraebebf.ab eller tlf. 72 41 48 00.
Full oversikt med appen Ren Røros Strøm (for privatkunder)
Nå kan du som privatkunde enkelt få full oversikt over spotpris, betalte og ubetalte fakturaer, strømforbruk og mer i appen Ren Røros Strøm. Den er gratis å bruke og du kan laste den ned via Google Play eller App Store. Innlogging skjer med BankID, som er det beste av hensyn til personvernet. Er du først innlogget, slipper du å logge deg inn for hver gang du skal bruke appen.
