Ekstremværet «Amy»: Vi opplever flere strømbrudd i eget område og forsyningslinjer inn til Røros både fra sør og nord. Selv om vi får inn igjen strømmen kan den falle ut igjen. Viermie sender fortløpende ut mannskaper for inspeksjon og feilretting. Uværet fortsetter og vi må regne med flere feil og potensielt lang rettetid mange steder, men Viermie kan per nå ikke anslå tidspunkt for at strømmen er tilbake. Følg status på Viermies nettside.

Viktig info:

  • Mobilnett/mobildekning kan etter hvert forsvinne i områder som har vært mange timer uten strøm.
  • Hold avstand til strømledninger som henger lavt eller ligger på bakken. Ring driftsvakt Viermie 958 07 950 for å varsle om trefall på strømledninger.

Det finnes for tiden ikke innhold.

Flytte inn - flytteskjema for å melde overtakelse av ny bolig/fritidsbolig

Flytteskjema for å melde når du overtar ny bolig/fritidsbolig. Alle felter merket med * må fylles ut. Vi foretar rutinemessig kreditsjekk av nye kunder.

Er det noe du ikke er fornøyd med?
Se listen over klageinstanser på denne siden.

Har du noen spørsmål? Da kan disse rettes til xhaqrfreivpr@eraebebf.ab eller tlf. 72 41 48 00.

På Forbrukerrådets strømprisportal kan du sammenlikne avtaler.

Ren Røros Strøm AS fakturerer digitalt dersom ikke annet er avtalt, og vi tar et gebyr på kr 15,- per papirfaktura. Se også våre avtalevilkår og les om din angrerett ved kjøp av strøm fra Ren Røros Strøm AS.

Se vår prisliste på denne siden »

Nå kan du som privatkunde enkelt få full oversikt over spotpris, betalte og ubetalte fakturaer, strømforbruk og mer i appen Ren Røros Strøm. Den er gratis å bruke og du kan laste den ned via Google Play eller App Store. Innlogging skjer med BankID, som er det beste av hensyn til personvernet. Er du først innlogget, slipper du å logge deg inn for hver gang du skal bruke appen.

Les mer